Torsdag

Idag har jag varit duktig (hehe) jag tränade på crosstrainern i 10 min. Stolt över mig själv med tanke på att min enda motion de senaste halvåret (minst), har varit agilityn och har INTE rört crosstrainern. Men nu har jag gjort det redan 2 gånger denna veckan. Igår gjorde jag inte det men då hade jag ett grymt pass på kursen hehe. 

Har även gjort ve mina naglar igen (andra gången denna veckan hihi) såhär ser dom ut nu:


Tummnaglarnas största stjärna är en smyckessten som jag tyckte gjorde det hela lite mer snyggt. Man ser det självklart bättre i verkligheten. Massa pill är det och 5 moment för att bli klar men det gör inget för det är kul!


Mamma hade avslutning på sin kurs ikväll och när dom kom hem var Dumle lite trött hehe.
Han är så rolig för nu kan man vira in han i en filt/ett täcke utan att han bryr sig. Han tycker nästan det är mysigt! (när han var valp låg han inte ens i knäet för han tyckte det blev för varmt). 
Idag svepte jag in honom i täcket och han somnade typ direkt!


Imorgon ska jag till Oggie och äta tacos och kolla film med lite folk. 
Lördag blir det till höör (har för mig det var de?!) till djuraffären therese tipsade om. Ska bli kul.
Söndag ska vi till åstorp för att gå lussetåg med hundarna =)  våra kommer bli såååå söta!


Nej nu ska jag sova för vi ska ivåg och handla imon på förmiddagen. 

Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

SV; Ja precis! Haha. :D Och jag är inte så förtjust i knäck, känns som tänderna ska åka av. ;p

2008-11-28 @ 05:15:55
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0