Devil

Igår opererades Devils svans och efter några timmar kom han hem igen. Han mådde som förväntat = inte så bra!
Vi gjorde en hage till honom med kompostgaller så dom andra skulle låta honom va. Han älskade det väl inte, men låg där inne utan att klaga, och jag tror han tyckte det var skönt.



Nu har devil en liten rått-svans hihi Nästan helt rakad är den och säkert 2 cm kortare! MEN jag älskar honom hur han än ser ut! Min bäbis! 

Idag är det inget som händer för mig,men i morgon börjar det. Har kurs mellan 9-16 om jag inte minns fel. Tar med Dumle eftersom Devil inte kan. Sen är det även kurs på söndag. Så inget festande denna helgen,det går inte! hehe

Ska ta mig i kragen och plugga lite idag också. Men nu ska jag kolla på Beverly Hills 90210 den nya spinoff:en som faktiskt är en bra serie! Bra för dom är inte för besatta av den gamla serien och försöker göra allt som den var,utan försöker göra en bra blandning. 
Men men ha det bra folket! 

-Vi ses i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0