Devil

Ja idag var vi hos veterinären med Devil. Han tyckte vi skulle ta ett borelia prov för att kanske kunna utesluta att det är där skon klämmer (=därför Devil har ont och beter sig konstigt). Vi ska även operera hans svans så han blir av med den biten av skelettet som sticker ut. Vi får nog svar på borelia provet på torsdag när han ska in på operationen. 
Vi får se vad som händer,vill inte tänka på alla olika saker som kan ske osv för vet man inte är det bara dumt att stressa upp dig för något som kanske aldrig sker. Men jag erkänner,jag är orolig för min älskling!


Jag ska tända lampan nu så jag ser lite bättre och sen ska jag börja klura ut hur jag ska göra med designen på bloggen. Ha d bra folket! 

Kommentarer
Postat av: Erica & Milo

Heeej oh vad kul att hitta dig här din galning =)

Milo ville skicka en hårbollskram å en fet kyss till sin "speciella" hmmm kompis... fniss

Läääääängtar tills dom ses igen.



Gud vilken toppenhelg vi har haft =)

Den värmländska agility gröngölingen är helt frälst =) haha kram på er



kolla vår sida

http://www.huliganerna.dinstudio.se

2008-10-26 @ 19:44:51
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0