duktig evve

Ja igår var jag faktiskt väldigt duktig. Jag och mamma var iväg och handlade vars ett regnställ (för bara 750kr/styck). Jag hittade två billiga sports bh:er (en för 150kr och en för 250kr). Riktigt bra får jag säga för att vara jag! 
Sen åkte vi till Maxi för att handla lite,köpte mest mat och frukt (guud vad duktiga vi var då?!?) Sen lite godis till hundarna på arken zoo. Åkte sen till Mats skor för att se om jag kunde hitta några nya skor och det gjorde jag, två stycken!!! wow det händer typ en gång var tredje år som jag hittar 2 par skor på en och samma gång och ännu mindre från samma butik. Denna gången var det även billigt! under 500kr. woop woop säger jag bara hihi

Sen på kvällen blev det lite träning på Bialitt med basic gruppen. Tyvärr fick jag SKIT ont i foten så kunde bara springa två lopp sen klarade inte min fot mer. :( Jävla piss men aya jag ska försöka följa med till åstorp ikväll för att träna lite där. Behöver träna vippen och lite sånt med Devil. 
Ska proppa i mig lite värktabletter snart för fyy inte kul att bli förkyld men ja nu är jag det! Måste vara för att jag har både tävling och fest i helgen så då hade det ju varit hemskt ifall jag varit frisk... suck....

Nej nu ska jag lägga mig och titta på greys anatomi eftersom jag kommr missa det på onsdag då jag har kurs. 

Ha det bra folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0