Fyy evve

Ja igår låg jag uppe till fyra ,eller ja det var väl idag då haha Vad gjorde folk på nätet för att roa sig innan youtube fanns? haha I love it! Kollade lite på allt från OTH till Reba. Gosch vad Reba är en rolig serie!! kul att se att hon och Kelly Clarkson (som jag är ett stort fan av) har gjort koncerter ihop =) Båda är såå duktiga sångerskor.

Har dammsugit lite idag och torkat golvet,även städat toan. Ska ut och gå med hundarna nu med mamma. Sen ska jag väl försöka (verkligen!!!) att ta mig i kragen och börja plocka undan här nere så jag kan städa någongång. Ikväll händer det nog inget roligt för mig,har ändå inga kläder rena så haha (illa!)

Nej ut med hundarna var det! Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vad skönt de ser ut att ha! Ha en mysig helg!!

2008-10-04 @ 17:17:08
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tss... jaaa den är otroligt varm o skön.. =) ehmm jaa jag köpte de när jag va på väla med mamma.. ska ringa göteborg o kolla om de finns i silver där.. vill verkligen ha de..=)

2008-10-04 @ 18:33:57
Postat av: Din stora kärlek.. =)

Åhh sen du.-. VA DUKTIG DU HAR VARIT IDAG....

2008-10-04 @ 18:36:06
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Fingrarna går av bara farten när jag skriver och att jag inte är riktigt van vid min laptop än är också en anledning..

2008-10-05 @ 18:08:34
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Erica

Tycker inte du ska gnälla över Lindas stavfel när du själv både stava fel och glömmer punkter och mellanslag här och där. Ingen är perfekt vettu!

2008-10-05 @ 19:15:21
URL: http://blendshe.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0