helgen

Ja nu är det helg igen,tycker denna veckan har gått jätte snabbt! 

I torsdags var jag och mamma på klubben (åstorp) och tränade med Elin,Tina;therese och Mia (tror inte vi var fler),Therese hittade på banor och det var kul men krångliga! Devil har fått tillbaka sitt tunnelkärlek och hoppar däcket jätte bra! Så stolt över honom. Vippen mååååste vi träna mycket mer på för hna hoppar av när han blir rädd av att den slåt i marken = inte bra alls!!
Vi tränade även lite kontaktfält och ja om jag säger såhär,vi behöver verkligen traggla detta! För det går väl sådär,men vi har precis börjat träna detta på ett annat sätt så får väl inse att det kräver väl ca 500ggr innan jag kan lita på att det blir rätt mer än var 4e gång hehe.

Igår fredag gjorde jag inte mycket,tog det mest lugnt och slappade framför datorn (eller under med tanke på att jag har den på magen och knäna) typ hela kvällen. 

Idag blev jag väckt av att mamma kom ner med Hampus hehe tyckte allt jag skulle gå upp nu,så det gjorde jag. Ep har hjälpt mig lite vid datorn och snart ska jag gå upp till galningarna igen. 
Ska till mina kusiner idag vid 5 tiden så ja lite underhållning blir det allt idag,ja förrutom att min favvo brorson är här (ja ok jag har bara en brorson tur är kanske det?).

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0