Helgen

Denna helgen har varit rolig och givande. Det har varit agility för hela slanten! 

Lördag: Fint väder och vi gjorde mssa bakombyten och även lite blindbyten. Övning i att få hunden rätt in i slalom hur slalomet än står. Jag hade ju Dumle med mig och han är ju super duktig. Nu skulle bara jag hamna där oxå haha 
Nej men seriöst jag tycker att jag och Dumle gör ett bra par,men jag saknar att träna med Devil.

Söndag: Ösregn och vi ska köra bana. Ja asså om jag säger såhär,jag rör mig inte mer än nödvändigt och har kass kondis,så dessa dagar ger mig värk i typ varenda del av kroppen. Najs! 
Men vi sprang,eller dumle sprang och jag haltade efter haha
Jag är för snabb med mina armar och för sakta i kommando jepp låter ju inte så bra men det ska vi träna på.
Vi fick oss filmade och det var ju om inget annat väldigt lajbans att se,speciellt när det känns som "va fan höll jag på med?" hihi
Mias tält gick sönder och jag höll på att falla över ett hinder. Till mitt försvar var där lerigt = jag fastnade nästan med foten,sen var jag meega trött! Hihi någon som kände att dom accepterade min attack mot hinderet efter det försvaret? nja aya det roade iaf Magnus. 
Något som roade oss var "spöktunnlarna". Kiwi tyckte att dom var jätte läskiga,och valde att hoppa upp på den istället och gå där,något som matte och Linda inte tyckte var meningen. Men vi lovar att vi fick ett gott skratt iaf !!

Ja mycket ös har det varit denna helg,inte bara på regnet. Lärorikt och kul har det oxå varit! 

Tack Linda och Magnus för att ni är så härliga att ha med att göra,att ni står ut med mig och mina dumheter och att ni håller dessa kurser !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0