Torsdag

Nu har vi lämnat Devil hos veterinären. Känns lite hemskt,fast det inte är de! Men det känns konstigt att lämna sin älskling där,var ju typ ett år sen sist och då lämnades ju både Devil och Dumle för att bli kastrerade. 
Ska hämta honom vid 15 igen. Men gud vad långt till dess!!

Igår hade jag rycket. Städade där uppe som vanligt,damsög,torkade golvet och städade toaletten. Sen gick jag ner här i källaren och städade mitt sovrum. De som varit nere på mitt rum den senaste månaden vet hur hemskt det såg ut,mamma kom ner och var chockad över att hon såg golvet hihi Det tog tid vill jag lova,men det blev gjort,och nu är här jätte fint!

Idag ska jag försöka ta mig ann mitt andra rum, men vi får se när det blir,jag är ju mer än kvälls människa så jobbar bättre senare på kvällen. Men men....

Nu ska jag kolla lite på Gossip Girl och slappa. 

Ha det bra folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0