Hbg

Jag sitter här i sängen och ser alla måsten som bara byggs upp runt mig! puh inte kul men då får man ju ta tag i det så det blir mindre måsten och mer roligt! 
Ska klä på mig och äta lite efter jag skrivit detta,sen blir det åka in till hbg. Lämna av mina sista papper på Crom sen gå till kicks och handla lite smink woop woop me löööve smink!
Denna veckan kommer bli storstädning här i källaren för min del.Ska klura ut ett schema ikväll för hur allt ska te sig annars kommer jag börja med 8 olika grejer på en gång och det brukar sluta i katastrof och evig kaos!
Ska även ha en massa tv tittade denna veckan hehe ja jag är serienörd
"-Hej mitt namn är Evelina och jag är serieberoende. - HEJ EVELINA!!"

I helgen ska jag... hrm JAG VET INTE!! mohahaha enda gången jag gillar ovissheten! Så skönt att inte jobba helger mer!

Nej men seriöst nu ska denna tönten ta och fixa till sig och göra de måsten jag har för dagen! Ha d bra folket!!

Kommentarer
Postat av: Pinky

Hej!

Ja hoppas de kommer fler träffar, för jag ordnar då inte fler såna :-)



Kramis!

2008-09-30 @ 22:21:24
URL: http://pinkywebshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0