Måndag

Idag är en slappe dag till max,eller förmiddag får jag väl säga. Klockan ringde kvart i nio. jag försökte vakna till liv sen ringde jag ett samtal,ett samtal som jag hoppas kan leda till ett till och sen ett jobb! =)
Ska göra ännu ett samtal idag,får se när jag gör det bara.

Helgen gick bra =) Devil och jag tävlade ju och det gick jääätte bra. Han var såå duktig och jag är såå stolt!

vecka blir mycket agility också,imon ska vi träna med Therese och mamma ,sen onsdag är det kurs och torsdag är det serietävling på bialitt och jag ska tävla både Devil och Dumle =)

Nej nu ksa jag gå och duscha,äta och göra ve mig för att åka till hbg. Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Jo visst, förstår. Men det är allt annat än mobbning som jag skirver, jag skriver inte heeeela tiden till camilla om vad som är dålgit med henne och hennes blogg, vad hon inte förtjänar osv osv osv osv.



Jag skrev VAD jag tycker, även så om mobbare som hon tydligen verkar vara?. Dom ska behandlas likadana själv, har du sett va hon skrivit? Är inte ens i närheten av vad jag skrev.. ''korkad'' tolka det hur du vill. Men jag menar och STÅR för vad jag tycker om sånt där folk som håller på med mobbning, det gör inte jag. Sorry! Jag tänker inte behandla camilla på något annat vis än det jag gör.

2008-09-01 @ 23:27:14
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Zandrea

Ja men då kanske du kan förstå Linda? Jag har själv varit med om det och ja det gör ont, men varför blunda ?



Ja varför bygga vidare? Den frågan kan du ställa till Camilla. Jag bygger inte vidare på något. Jag vill få upp ögonen till folk att detta är fel, det borde inte accepteras. Det borde stoppas.



jaja.. Jag hoppas du förstår vad det är jag vill komma med.

2008-09-02 @ 00:13:44
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0