Torsdag 11/9

Minnes dag minst sagt:
7år sen skakades världen av terrordåd mot USA
5 år sen blev Anna Lind knivskuren och dog mindre än ett dygn senare.

Jag känner för alla som mist sina nära och kära.


Idag har jag och mamma varit inne i ängelholm och shoppat lite,najs najs.
En bur till Molle så han ska lära sig att finna trygghet i den när han numera bor hos oss.
Köpte även lite annat smått och gott.
Sen åkte vi hem,åt lite sen ja slappade jag.

Har tittat på top model på youtube eftersom jag missar kvällens avsnitt. Evelina ska ju jobba ikväll wee eller nej just det det är snarare blää

Imon blir det lite agility träning på förmiddagen sen ja så ska mamma och pelle packa för dom kör ju tidig lördag för att hälsa på lillan sen upp och hämta molle.

Jag blir ensam hemma sen för jag jobbar ju i helgen och kan inte följa med. Kommer bli så tyst och tomt här. :(

Ok nu börjar jag få huvudvärk så det är väl dax för mig att ta en värktablett och fixa till så allt hänger med till mitt rooooliga jobbpass *pytsan*

Ha det bra folket! Älskar er mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va? Har ni skaffen en ny vovve?? Är det samma ras?? Kram

2008-09-12 @ 12:39:01
URL: http://angelicahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0