En vårig torsdag

Idag har det hänt mycket får jag väl lov att erkänna. Började med att gå ut med hundarna en liten promenad,vi stannade på vår lilla "äng" och satt där och njöt av vädret ett tag. När vi kom hem blev det läsa lite tidning på trappen i solskenet (saknat denna värmande solen).

Sen började städningen,dörren var öppen så hundarna kunde gå ut och in och det gillade dom! :)
När jag städat klart blev det diska undan sen hoppa in i duschen.
Jag tänkte först att jag kunde börja sy ihop lite hundleksaker (vi har ju bara en ica kasse full med söndriga nallar till dom haha) men så tänkte jag nej jag ska ut och verkligen utnyttja att det är fint väder så jag gick ut och satte mig i gräset och läste lite i glamour i ca en halvtimme innan mamma kom hem.

Sen blev det ju att gå över till Bialitt för serietävling. Tur med vädret hade vi ju allt och jag är jätte nöjd med Devil idag.
Han var duktig på agility loppet och tog kontaktfält helt godtjänt med tanke på hur lite vi tränat de.
Hopp loppet gick som det gick höhö men det var egentligen bara de svåra tunnel ingångarna som var problem med annars tyckte jag det flöt på bra! Min lilla älskling är nog öm i kroppen nu dock för han morrade på mig när jag skulle massera honom när vi kom hem. Det brukar han inte göra för jag försöker massera när han varit igång så det kanske inte gör så ont mer men ja. Ska se vad dom säger sen när vi varit hos han kiropraktikern ifall han tror det är musklerna som bråkar.


Nu ska jag snart soova. Ha det bra folket.

(hoppas ingen tycker det är för svårt att läsa nu när designen har blivit mörk,jag är kass på att fixa med sånt själv så har lånat denna från en sida man får göra det men tänkte jag ska försöka mig på att ändra vissa små saker sen)

Kommentarer
Postat av: shagy

nopp, detta är faktiskt inget aprilskämt!

2009-04-02 @ 23:51:22
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: shagy

hihi jag visste att det var ett aprilskämt redan när jag skrev det men ville bara luras lite med alla ;)

2009-04-03 @ 00:28:42
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: martina

haha men gud va bra !! =)

2009-04-03 @ 00:52:43
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Håller med :)

2009-04-03 @ 19:39:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0