Fått ett litet jobb

Idag fick jag fast anställning på Easy-way städ AB,jag ska städa frisörsalongen Larsson & Lange en gång i veckan. tar ca en timme,MEN jag är glad för alla pengar jag kan få! 

På måndag ska jag och Joanna dit vid sju för att göra storstädning och putsa fönster. Joanna fick också jobb,hon hoppar in ifall jag blir sjuk eller får förhinder. Skönt att veta att jag kan lita på den andra som hoppar in eftersom det är ju jag som ska se till att där är snyggt alltid,inte kul att komma dit efter sjukskrivning och det inte är städat alls ju. 

Nu ska jag dra mig ut i solen och njuta lite,kanske börja städa lite också här nere men vill hellre njuta av solen just nu.Ska träna agility ikväll också det sak bli najs :)

Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis!

Nu är det bara jag som ska ha ett jobb också..

2009-04-23 @ 20:37:14
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0