Joanna och jag

Haft en produktiv dag höhö
Åkte in till stan så jag var där klockan ett,väntade vid fontänen på Joanna och lyckades träffa Louice också! Bra gjort tycker jag hehe
Jag och Joanna gick inom en massör på vägen till arbetsförmedlingen,en som var utländs och lite konstig tyckte jag. (inget imot utlänningar men man forstod knappt vad hon sa) Denna kvinna trodde jag var Joannas mamma!!HENNES MAMMA!!!!!!
Jag har hört att jag ser yngre ut men inte äldre!! Speciellt inte sådär 15 år äldre (liksom jag kan väl inte föda henne hur ungt som helst!)jaja men tack för den.

På arbetsförmedligen gick det nog bra,lite mycket att ta in om a-kassor osv men ja jag ska läsa på lite i broschyren jag fick.

Sen gick vi och fika på coffee house. Najs satt ute i solen jag drack en varm choklad med grädde och marshmellows och hon en chilatte. Vi var nog där i nästan 1.5 timme. Skönt att sitta och snacka om allt och inget.
Sen gick vi och kollade priser hos 2 massörer till sen hem till Joanna. Hon var snäll och lagade mat till mig MUMS kassler,potatis och sås. Nom nom!
Sen fick jag åka hem för klockan var redan 19 höhö jag skulle ju diska och lite sånt så ja bara att åka hem.

Varit en riktigt härlig dag (ok aarbetsförmedlingen var kanske inte så mysigt men ja ändå) så nu ska jag kolla ett avsnitt av Bones sen sova nöjt :)






Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att du är på väg till Norge, annars är jag massör som gör hembesök ;)

2009-04-13 @ 13:45:16
URL: http://xahxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0