Ursäkta röran förändring pågår!

Jag har bestämt mig,förändring ska ske. För jag mår skit och är nere i botten. Måste verkligen leta upp,vill inte vara här nere!



Min katt ligger just nu och typ snarkar här i sängen,väldigt trevligt att lyssna på, NOT!
Jag sitter och försöker skriva upp vilka jag bjudit och vilka som sagt dom kommer på festen på fredag. Hoppas vi blir många,eller iaf tillräckligt höhö !!
I helgen var det ju maskerad och jag såg ut såhär:


Inte direkt en charmerande bild men strunt samma!

Nu ska jag ta en thekaka och värma den så jag får i mig lite mat :) 
Sen ska jag upp och träna lite idag igen,för som sagt förändring pågår !!

Ha det toppen folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0