fredag....

..och det känns som jag inte gjort något vettigt alls denna veckan,men det vet jag att jag gjort!! 

Gaaah kom en stor äckle spindel på mitt golv precis!!! Jag har slutat med att undra varför jag alltid har flugsmällor överallt! För dom behövs när man bor i hus och nere i källaren! Äckliga kryp tror ju att det är deras hem också, men PANG så får dom reda på att dom hade fel!!

Har fått igång en maskin tvätt och ska sätta i en ny direkt när den är klar. Ska även börja packa lite inför vår tävlingshelg. 
Nja ok vi tävlar endast imorgon,men det är från tiiidig morgon till sen kväll så vi ska campa igen.

Ska gå upp och äta lite och duscha snart,ohh duscha och använda mitt nya shampoo från Aussie :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0