True Blood

Jag har hört om denna vampyr-serien ett bra tag då vi har canal + och den går där,men jag har varit väldigt tveksam mot serien,och med rätt. För när jag väl börjar se på en serie blir jag besatt, och för att verkligen bevisa det så har jag sett 11 av 12 avsnitt på säsong ett under 2 dagar! 




Jag veeet jag är knäpp,men det är som att ha en godispåse framför sig utan att ta en enda bit! baah det är jätte jobbigt ju! 
Sen att ha läst ut alla Twilight-böckerna på någon vecka gör mig ju bara mer galen i vampyrer! DOCK måste jag säga att jag gillar Twilights vampyrer mer,gillar hur dom är,att dom kan vara ute i solljus (dom blir bara väääldigt glittriga i det) osv. Känns mer,hrm trevligt!?! Men iaf.



Nej nu ska jag gå och fixa till mig för att ta bussen mot the city of angels (nej nej inte LA,men Ängelholm :P ) för att åka med Oggie till Tina för en taco- och film-kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0