8e plats

Ja igår var det tävling i Oskarström. Devil var ju ensam från vår lilla flock men visade inte alls att han brydde sig,tror han gillade uppmärksamheten han fick. =)
Första loppet diskade vi oss då jag visade slalomet för dålig och han tyckte att det var myyyycket roligare att hoppa ett hinder. 
men Loppet gick jätte bra så jag är nöjd ändå!

Andra fick vi 10 fel + tidsfel (men dom räknar jag inte ännu,tiden är ju inte viktig just nu) och kom på en 8e plats! så det var skit kul! Bästa resultat hittills :) Han var duktig även i de ställen jag trodde vi skulle misslyckas totalt. Jag var såååå kissnödig när jag gick banvandringen så jag kunde inte koncentrera mig,gick nog bara 3 gånger sen var jag tvungen att springa till toan! Haha men jag hann med i god tid mamma hade varit ute med honom när jag gick banvandringen så hon stog och väntade tills jag var tillbaka. 

Beatrice och Laban vann 2a loppet!!! grattis till er!

Jag var så trött när jag kom hem och hade ätit att jag somnade vid halv sju tiden och vaknade upp halv elva igen. Kunde inte somna om då så tittade på förhäxad i någon timme.

Nu ska jag slappa lite efter varit ute med mamma och hundarna i nästan 1.5 timme. 
Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jättebra ju.. Grattis!

2009-02-09 @ 11:26:24
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0