Fredag

Jaha då var det helg igen. Trevligt värre =) Ska iväg till väla idag och försöka hitta bh och byxor,men samtidigt känner jag att jag nästan kan shoppa på nätet istället. men så är det ett problem,jag behöver köpa alsolsprit till mitt finger. humm... 

Vill ha lite fredags-godis också ju,men det är inte prio ett direkt.  Humm. får väl höra med mor min om vi kan köra in till ängelholm och handla lite då,så shoppar jag över nätet istället.

Imorgon blir det fest hos Oggie woop woop ska bli najsigt värre! 
Jahapp då får man fortsätta städa lite idag då. Plockade upp och dammsög igår på sovrummet men behöver bädda om säng och rensa garderoben,behöver även dammtorka bord osv. ska byta mitt svarta bord mot mitt vita,är sugen på att ha det nu igen.


VARNING FÖR ÄCKEL BILD BLURK!





Ihh mitt finger mår inte bra :(



Ha d bra folket!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0