Norge

Igår blev det fest hos Oggie. Väldigt trevligt =) fick gratis mat och hade allmänt najs. Pratade med kristina också. Hon hade ett erbjudande. Hon ville betala min resa till Norge, så jag kunde komma upp nu idag för att vara med henne på hennes lov. Ja det kan jag väl göra haha problemet är att hon trodde att swebus körde hela vägen men det gör dom inte. Så vi måste lösa det på något sätt. Men men troligen åker jag ikväll och kommer hem på lördag. Ska ju ha kalas då och tycker det är lite fel att inte vara där. Dock missar jag agilityn,vilket är jätte tråkigt,men det kan man ta igen,denna resan är i begränsad upplaga så att säga haha

Ohh äntligen fungerar det att ladda min mp3 spelare. Insåg att jag skulle få panik om jag inte hade musik att lyssna på med tanke på att jag kommer väl åka sådär 14 timmar! Tur det är natt buss så jag kan sova lite också!!

jag får väl börja packa lite,så blir det inte mega stress sen, för just nu vet jag ingenting hur detta kommer gå,men troligen åker jag ikväll. 

Ha det bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0