Ny vecka nya bekymmer?

Nej bekymmer ska jag försöka undvika.

Igår var en najs dag,om så lite kall haha Åkte med Camilla <3 till hbg för att gå på väla lite,lurade i henne (och mig själv) att dom stängde 17 så jag stressade henne lite,dock kom vi på att dom inte stängde förrän 18 haha men vadå? hon behöver lite press för att få röven att röra på sig! Haha
Åkte från väla vid 18 för att stanna på MAX äta lite mat och sitta där och snacka allmänt massa skit. 
Sen körde vi in til stan för att kolla lite på Love & Light festivalen, VARNING VARNING!!!! GÅ INTE IN I KÄRLEKSTUNNELN! 
Helt slöseri med tid att stå i så lång kö för det där!
Ljusshowen på kärnan är dock värt att titta på. 

Nähe vad ska man göra denna dag då? Tror jag ska försöka vara lite duktig och städa ordentligt där uppe,städade bara snabbt och enkelt i fredags innan baket drog igång.
Självklart (!)  nu när jag tänker avsluta detta och gå upp där uppe,då lägger sig fräsis på mig! Allt är som vanligt!


Jag vill hitta på något roligt i veckan,så hör av er ifall ni vill vill umgås! :D
Ha det bra folket!!!



Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Ja eller hur , skitäcklig! :p

2009-02-17 @ 18:38:39
URL: http://pussydoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0