todeeeyyy

Nu blir jag snart förbannad på mig själv,nu är det dax att vända tillbaka dygnet. Gått upp nu vid halv ett och det är mega sen att gå upp. Går och lägger mig vid tre fyra på natten men det fungerar inte mer nu. Nu är jag nästan frisk och då är det dax att vända tillbaka allt igen. 
Som tur är har jag kurs ikväll,så jag kommer vara trött efter det,och då ska jag välja att lägga mig direkt så jag inte sitter upp för länge igen. Om jag nu skulle sitta upp sent,ja då får jag skylla mig själv för jag ska upp i tid! 

Usch nös precis,fyy vad jag avskyr detta. Igår kväll hade jag meeega ont i luftrören när jag andades (vilket jag gör rätt ofta,gör du det med?) fick ta värktablett bara för att somna. Buhu

Ligger här och tänker på vad jag ska ha med mig till Norge.... Samtidigt som jag vill ha med mig saker som påminner att jag faktiskt inte bara är gäst där,så vill jag inte ha med för mycket,kommer ju handla där en massa ändå känner jag på mig.
Dock har jag ångest över hur länge jag ska vara där,men till jul iaf låter som en bra plan,att bara åka hem för julen,eller åka hem helt då,ja det är något som får bestämmas då.
Jag har några saker som jag redan vet jag ska ha med upp dock,det är mina änglar från mamma.


Nej frukost till sega damen (jaaa det är jaaag) och sen kolla på 90210 woop woop.

Ha det bra folket!


Kommentarer
Postat av: Karolin & Hemi!

Hejhej! Ska Devil med eller du vet inte ännu? :)



//Karolin och Hemi

2009-02-04 @ 16:19:41
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ah då förstår jag ! ^^, Bättre än inget, många bäckar små, hehe :)

2009-02-04 @ 16:49:38
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Nicole

Skulle du vilja vara med på en bloggdesignauktion?? :)

Här är länken..många måste vara med ^^



http://xoxonicole.blogg.se/2009/february/bloggdesign-auktion-lila.html

2009-02-05 @ 00:11:13
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0