Aj aj

Just nu har jag mega ont i huvudet. Beror nog på att jag ätit väldigt dåligt idag. Men jag har ätit nu påkvällen,vi åt lite kina mat mums =D 

Sen är det kanske inte sååå konstigt att jag har ont i huvudet,för fan vad verksamheten där uppe har fått arbeta! Kristina frågade mig ifall jag vill flytta hem till dom nu när dom har skaffat hus,och jag överväger det väldigt mycket. 
Skulle vara kul med ny upplevelse,och förhoppningsvis är det en chans att få jobb där. Det är ju inte direkt lätt här just nu!

Dock är det svårt att bestämma sånt,jag menar det är ändå i Norge,en bra bit bort (kolla själva var ålesund ligger på kartan).
Frågan är hur jag ska göra med Devil,vill jätte gärna ha med honom,men samtidigt vet jag att det inte är världens enklaste. 
Måste först och främst se till så det vore ok att ha med Devil.
Men jag vill iaf först gå kursen jag och Devil ska ha nu. 

Ja jag ska iaf lägga bort dom tankarna nu i några timmar för att få lite ro i hjärnan. 
Imorgon är en ny vecka och då jäääklar ska jag börja engagera mig i saker och ting. 

Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Låter som du ar en del att tänka på. Men kom ihåg att man kan alltid åka hem igen om man vill det. Kram

2009-01-26 @ 20:02:50
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Tina

Va!!!!Norge...tja man tjänar ju bra där. Men Devil du vet...han hajar inte språket, så det e nog bäst han blir i Skåne. Du ska ju jobba och då har du inte tid m honom, om man inte har hjälp dvs.



Men precis som mamma säjer så måste man våga prova, annars vet man inte hur det är och man kanske ångrar sej när man e sådär 45 typ:)

Det jag vill säja är att prova nu för sen när du skaffat man, hus, barn odyl då e det en massa måsten så man brukar få prioritera för familjen.

Du e ung så passa på, jag ångrar att inte jag hade modet att resa och upptäcka när jag va ung. Flyttade inte ens från byn, och var bor jag nu??? Jo i samma by......

2009-01-27 @ 14:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0