Lördag

Idag har jag varit lite produktiv. Jag har kollat på sex and the city the movie (wow mega vettigt eller hur?) Älskar den filmen,och där är faktiskt mycket sanning och vetiga saker i den filmen.
som tex när Miranda väntar 5 månader på att berätta saningen till Carrie om vad hon sa till Big innan bröllopet.
Carrie säger att hon hade velat att hon skulle försöka berätta det varje dag under den tiden och inte bara skylla på att hon försökt. Det sårar hemskt mycket när man får reda på att vänner ljugit för en!
(sorry var bara tvungen att skriva det och det har jag tyckt sen jag såg filmen första gången,altså inget som kommit nu)
vidare....

Jag har städat mitt tv rum idag,även möblerat om liiiite. Har kvar mitt skrivbord att rensa,men lite i taget.
Har inte haft elementet igång i detta rummet,så här är kallt brrrr haha källare och ingen värme igång + vinter,nooo good idea!
Så nu ska jag upp och duscha och då ska elementet grilla på så det blir varmt här.
Sen ska jag se om jag hittar något att tugga på.

Ha det bra folket!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0