Söndag

jaha då var det slut på denna veckan,nu blir det allvar! 
Imorgon ska jag och mamma handla sen vet jag inte vad som mer händer. Men jag kommer upp i tid iaf och ska börja göra lite regler för mig själv. 



Mitt år slutade kasst och det har inte börjat mycket bättre,men det ska ändras på! 
Du kan aldrig skydda dig från att bli sårad,men du kan göra så mycket som möjligt för att bygga upp en mur runt om dig.
Det ska jag göra nu,inte släppa in folk mer,utan skydda mig själv till max. Orkar inte bli sårad mer av vänner.
Har varit med om vänner som satt kniven i ryggen på mig så det räcker nu!!!!! jag har förlåtit vissa,som verkligen förtjänar det, men vissa går bara inte att förlåta och gå vidare,utan man bara går vidare - utan de människorna!

Nu ska jag titta vidare på film och mysa. Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Bara man bygger upp sej sj så blir man tillsisst en superkvinna. JAg har haft många nerslag i livet och mina närmsta vänner ser mej som en superkvinna, för varje slag jag får blir jag bara starkare. hoppas du utväcklas likadant gumman. Kram

2009-01-05 @ 08:21:45
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Martina

Hejhej! =) Visst är den bara för fin! Jag hittade den på swedenrockshop =) Hoppas allt är bra med dig =) Kram

2009-01-06 @ 20:04:56
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0