Dagens roliga historia!



Pelle och erik är tvillingar. Ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som Pelles båt sjönk.
Några dagar senare träffar pelle en tant som trodde han var erik: - så ledsamt att höra om din förlust.
Pelle trodde hon menade båten och svarade: -Nja faktiskt är jag glad att jag blitt av med henne. Hon var genomrutten och underdelen var fullständigt slut och luktade gammal fisk.  
Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka där bak, och ett ganska stort hål fram som blev större för varje gång jag använde henne. 
Jag tror att det som tog käcken på henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite kul. 
Idioterna försökte komma i henne alla samtidigt, så hon sprack på mitten. 
Men det är ju inte hela världen jag får väl leta lite i annonserna efter en ny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0