Första pinnen!

Lördag och tävling i Höganäs. Ösregn på morgon men uppehåll när vi kom dit vilket gjorde dagen.
Agilityloppet gick inte bra alls, 15 fel (om jag minns rätt - jag försöker glömma haha) och massa tidsfel. Han sprang ut mot tältet där mamma och filmade -2 gånger! dumma hund haha nej men jag höll inte honom hårt nog men hör här;
Det gjorde jag bra i hoppklassen. Jag var på honom,peppade och pratade. Lite dålig handling kroppsligt (ja det finns väl alltid något man skulle kunna göra bättre) men det kvittar för vi fick en suuuuper tid - 36.92 sek och noll fel. 

Vi slutade tvåa och fick vår första pinne! Så glad men så förvånad och inte säker på om jag förstått det hela ännu :)



LYCKA!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!



Nu ska du se att börjar lossna för er, bra kämpat!



Ta nu fler pinnar på Gotland!!!

2009-06-14 @ 21:19:47
Postat av: Angelica

Grattis till er. Varför inget om festen igår??? Kramis

2009-06-14 @ 23:13:48
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Bra kämpat

2009-06-16 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0