Huvudvärk :(

Sitter här med halvt packad väska :) Ska köra vid tre inatt om jag har rätt för mig. Men jag hinner. Efter jag packat klart ska jag slänga mig i duschen och lägga mig vid tvn tror jag :) Lär somna ett tag i soffan men vad gör det? hehe

Hittat ett par nya skor idag på rea. Fixade även ett nytt usb-minne så jag kunde tömma datorn på bilder och installerat internet med hjälp av ep. 
Så nu är allt sånt löst. Förrutom att jag har en sjuuuukt obehaglig huvudvärk! :( 


Igår blev det lite fest hos Ep, det slutade med  att jag cyklade hem vid två efter spelat guitar hero någon timme med Angelica :)  Trevligt !
tack för kvällen :)

Nähe packa klart var det! Ha det super folket så skriver jag i veckan när jag har tid och lust :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL på Gotland!!!

2009-06-21 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0