Tadaaa

Ja nu var vi framme i vår lilla stuga,liten och gå men det gär ju inget vi ska ju inte direkt spendera tiden i stugan! 
Vi gick en liten runda med hundarna en bit bortfrån stugan där det är naturresarvat (är det stor del av gotland som är det? jag har inte en anning men ja ändå) och det var riktigt rint så vi får gå den rundan en annan dag så ska jag fota lite.
Mamma och pelle är iväg och handlar lite och sätta upp tältet på tävlingsplatsen. Sen ska vi iväg till Therese och Compani´s camping för att grilla :) Magen kurrar lite jaaa hehe

Har fotat under resan hittills och kommer kanske upp ikväll några bilder,beror helt på hur pigg jag är när vi kommer tillbaka. Vi sk ju trots allt köra härifrån vid 6 tiden imon :S Blir nog lååång dag imorgon men det gör inget,så länge det är fint väder! men det verkar som vi har vädret på vår sida :D 


Nähe folket ha det bra så hörs vi :)

(håll tummarna för att jag är på hugget imorgon + att Devil är matte-glad )


Kommentarer
Postat av: mia med vilda

Håller tummarna!



/MIA

2009-06-22 @ 22:46:18
URL: http://agilityvilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0