Torsdag

Idag har varit en upp och ner dag. Haft ont i magen och ryggen så låg i soffan till halv tre typ.
Gick ut med hundarna i regn wiiieee sen diska,dammsuga,städa toalett och börjat tvätta.
Imorgon blir det mycket som händer. Ska till banken med mamma sen köpa dricka till helgen. 
Städa undan på mina rum sen fixa till mig själv och paket för att åka till Yvonne. Hon tar ju studenten och jag är så glad för hennes skull,det är verkligen speciellt att ta studenten! <3

Lördag blir det tävling i Höganäs, ska bli spännande och roligt. sen på kvällen blir det fest hos Emilia :)

Just det höll på att glömma att skriva att Tomas är jätte snäll som är snäll mot mig och ger mig beröm på måndagar och fåtal gånger vid andra tillfällen haha 



Gillar ni Celine Dion ska ni se denna.älskar den och sett den konserten mååånga gånger nu. men denna låten har en plats i mitt hjärta den är så vacker och Celine sjunger den sååååå bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0