Devil

Idag var vi hos veterinären med Devil för att röntga hans rygg. Vi valde att han skulle få sömnmedel när han skulle röntgas så man slapp bråka med honom. Ett problem var bara att min lilla snutt inte blev sömnig av första dosen haha så dom fick ge han en halv dos till.Först då blev han trött. höhö I have a super dog!
Dom hittade inget konstigt på röntgen förrutom att hans ena svanskota var väldigt kort jämfört med vad den skulle vara,men det hade ju inte med skadan att göra,antagligen har det alltid varit så.
Så nu får vi gå till någon annan för att få reda på vad det är som gör att han får ont. 

När vi kom hem var han fortfarande påverkad så han somnade gott på täcket.


Jag har precis varit ute en runda med honom men jag tror jag hade lika bra kunnat stannat hemma.
han gick rakt fram i en väldans fart i början,kissade en gång utanför oss precis bara och luktade en gång till på vägen. Efter ett tag blev han nog yr för han vinglade lite och börja släpa med fram tassarna så han nästan trillade. Då bestämde jag att det bara skulle bli en kort runda. Lyfte upp honom ett tag och då blev han helt avslappnad och när jag satte ner honom höll han på att falla ihopa igen. Gick hem - ner i min säng,och där har han legat nu helt stilla sen jag la honom där för ca 20 min sen.

Mamma är på serietävling på bialitt med Dumle. Hoppas det går bra för dom =)
Nu ska jag mysa lite med Devil och leta upp filmer till imon - ska till joanna på lite myskväll :D

Ha det bra folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0