Gammalt hus - ingen el

Haha ja som rubriken säger - ingen el ! Eller joo det finns el i huset,bara inte på mina två rum i källaren! Väldigt mysko är detta. Jag trodde först det var mitt batteri på datorn som var sönder eller sladden som hade glapp,men sen försökte jag tända lampan och det gick inte. Jag har aldrig problem med elen på mina rum,proppar går lite hit och dit hela tiden ibland här hemma,men aldrig på mina rum. Men nu är det något fel - dock är det inte någon propp eller så.Mamma har kollat igenom alla och bytat dom som var misstänksamma,men ingen el för det !

Så jag har flyttat upp till "hund/stryk-rummet" med datorn haha
Sitter här nu och dricker min vitamin-dryck. (vet någon som är stolt över mig,detta är andra dagen du !! haha)

Smak av apelsin/lime . Inte långt ifrån smaker hos Zingo och fanta faktiskt nom nom

Nehe nu får man väl ta och duscha och klä på sig. Sminka sig och städa undan lite. Tänkte tvätta lite också men det gick käpprätt åt helvete! NÅGON har haft skruvar i sina fickor när dom slängt in kläderna i tvättmaskinen,och nu sitter en skruv på tvären så man inte kan rensa där man behöver för att få igång tvättmaskinen igen!!! Undra vem som får fixa detta??!!??
Ja tur att man har tvättat det jag är i mest behov av iaf! 
Blir att åka och handla med mamma idag (ifall hon nu inte mår så kasst så hon inte orkar) sen åka till Joanna ikväll. Just det !! jag har ju glömt att ta fram filmer att ha med mig,aja jag hinner med det också. 

Ha det bra folket (önskar en förkyld Evelina -suck- )


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vitaminer, det är bar det.. =) sååå ljuvligt.. =)

2009-03-06 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0