helgen

Helgen har varit trevlig. Kalas hos Angelica och bror min vilket bjöd på god mat och mycket skratt :)
Förlåt Angelica men jag kan nästan lova att din systerdotter tyckte mer om mig pga att jag var helt ny och spännande. Lovar att hon gillar dig mer egentligen hehe :P

Idag har jag varit nere hos Ep och lekt med Hampus,han fick sin present och han verkade gilla den :)
Sen blev det hem för att lägga sig och kolla på Förhäxad!! woop woop saknat de sååå hehe

Om morgondagen blir som jag tänkt så går jag och hundarna över till Bialitt för att Devil och jag ska träna på att jag inte är så nära honom.Ska bli spännande att se hur det går! Nu måste jag väl sova minst sagt!

Natti natti folket!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ja jag hoppas det, känder mig lite dissad när hon skulle åka. Kramis

2009-03-30 @ 20:42:06
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Ja, det är fler som sagt att den filmen är knas, så jag skiter nog i den, haha :p

2009-03-31 @ 23:02:01
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0