Irriterande??

Varför får jag en känsla av alla vår egna lilla blogg drottning Kenza gillar att provocera sina läsare?
Ok fine du röker woohoo vi har förstått det nu,men måste du ha en cigg i handen på varje outfit-bild?
Yes jag har förstått att det blir oftast att de bilderna blir tagna på raster osv där av ciggen,men hallå du kan väl ta bilderna precis innan du tar upp ciggen eller efter?

Jag bryr mig inte om att du röker,lika lite som du antagligen inte bryr dig att jag sitter här och äter chips fast jag inte borde,men jag fotar inte mig själv med dessa chips iaf! (höhö)

(förlåt för detta otroligt vettiga inlägg men jag bara ville ordbajsa lite om detta heta (host) ämne)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Va trevligt med en ny läsare! :) Jag förstår att du inte hängde med riktigt, men gå in på kategorin "Kamillas dagbok - svåra tider" så läser du alla inlägg där. Då förstår du nog!

2009-03-23 @ 08:30:27
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0