oh nooo

Jag var duktig idag woop woop 
Gick ut med Dumle och Devil en halvtimme sen ut med Molle en halvtimme. Skit jag är ju nästan duktig höhö
Dock snöade det när jag var ute = inte najs. Jo det hade kunnat vara najs,men det var blötsnö och det blåste så det kändes som ispiggar som flög in i ögonen! aj! 
Nu har lite snö lagt sig men det kommer försvinna som senast imogon på förmiddagen är jag helt hundra på.

Somnade innan vid sju tiden ojoj var ju inte meningen,vaknade och tittade på klockan då var hon åtta haha
Satte igång What happens in vegas och har precis sett klart den. Väldigt rolig och söt film.

Nehe får väl sova snart,fast det kommer väl bli som alla andra nätter,bestämmer mig för att sova i tid och när jag väl släcker ner allt är hon runt två tre på natten. 
Aya Ha d bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0