Inställt besök

Jaha suck och sånt! 
Devil skulle till Ågården imorgon på undersökning,men självklart så ringer dom därifrån idag och säger att det inte går,för han som skulle kolla på Devil är sjuk. Såklart!!!!! Det är min otur,hade verkligen sett fram imot detta så man kanske kunde få en aning om vad som är fel. 
Får vänta till nästa torsdag antagligen bara för det! ibland blir jag så trött!!


Vi gick inom Bialitt jag och hundarna innan när vi var ute på promenad. Jag och Devil tränade fram, än så länge behöver han extern belöning för så fort jag inte springer med honom eller hamnar lite bakom så kommer han av sig och springer till mig istället för att hoppa hindret. :( Så ja träning på det får det bli nu. 

När vi sedan gick på promenade efter träningen så hittar killarna en igelkotte (tror det var de med tanke på ljudet) jag gick där i mina egna tankar så hör jag ett ljud som låter som en pipleksak,tänker nej jag tog inte med någon sån till dom,faaan springer mot killarna som står med huvudet ner i gräset och det där pip ljudet bara piiiiiip piiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiip!!
Får bort dom därifrån efter ett tag. Dom hade inte skadat den vad det såg ut som, men dom var väldigt chockade själva över sitt fynd! Haha Det var bara att koppla dom för det var omöjligt att få dom att gå fram efter detta.

Typ 5 min innan dom hittade igelkotten så har dom jagat bort inte en - utan två fasaner! Dumle som förste man till plats båda gångerna. Suck ja inse folk Dumle är inte så oskyldig alltid och Devil är inte alltid boven i dramat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0