Onsdag

Idag har varit en halvt aktiv / halvt oaktiv dag. 
Städat och varit ute med hundarna under eftermiddagen,det gick ju bra och det var ju aktivt. 
Sen gick det utför...... hade lite huvudvärk innan jag gick ut med hundarna,men hoppades ju på att den skulle försvinna när jag kom ut i friska luften. Men hallå det är min vi pratar om,brukar jag ha sån tur? NEJ
Det blev inte bättre alls,somna sen på soffan,men gick huvudvärken över då? NEJ

Just nu har jag feber och mega huvudvärk,tror det kan kallas migrän men skit i vad det kallas,få bort det !!
Ska nog ta och duscha snart,kan man skålla bort feber? nej just det,har redan provat de,jag blev bara värre.
Frysa bort febern vill jag inte ens prova! 

ooookkk gå och slänga lite tvätt i tvättmaskinen så man får lite kläder som inte bara luktar rök! Använde inte alla kläder jag hade med mig till Norge men dom luktar bara äckel rök så måste tvätta dom ändå. 

Ha d bra folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0