Sverige

Äntligen hemma igen,saknat mina doggisar =) 
Kom hem igår morse vid 6 tiden. Hann sova någon timme innan det var dags att göra ve sig för gästerna kom vid halv tre.
Va mega trött när gästerna gått så jag la mig i sängen och glodde lite på en serie sen sov jag. Sov länge idag och det var mega skönt. 

har inte så många bilder från Norge men någon blev det iaf. Har dock inte lagt in dom på datorn ännu.
Vi gjorde inte så mycket under tiden jag var där,men det var skönt ändå. Ingen av oss har mycketp engar över så det var bästa valet att mest ta det lugnt. spelade en massa wii under tiden jag var där =) enligt wii balance gick jag ner 0.7 kg på 2 dagar haha 

Nu ska jag leta upp någon rolig film att titta på för idag blir det bara slappe för min del! 
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0