Dröm

Sitter här ska när som stänga ner datorn för att soooova. Ska upp tidigt för att ta mig till helsingborg på möte.
Va på rekryteringsträff och det gick nog bra. Ja lite svårt när man vet hur mycket folk där var och man inte vet vad dom har att erbjuda. :S Men jag lever på hoppet. 

Sen ett bra tag tillbaka (typ 1-2 år) har jag tänkt tanken att sälja smink över nätet. Ha en hemsida och sälja smink,det är lite av en dröm för mig. Men jag vill inte ta vilket märke som helst och typ sälja över bloggen. Helst ska det vara lite unikt men ändå bra pris och kvalité. Ja många tankar i mitt huvud som kanske till slut blir något i praktiken. 


Nu ska jag sova ha en super kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0