Fredag

Ja idag blir det en lugn fredag. Ska in till stan och leka med Joanna och Tomas :) Kolla på film kanske kolla in jazz festivalen en snabbis :P
Har precis varit uppe och tränat på crosstrainern. Skit kass kondis men man måste börja någonstans. Har även tränat lite övningar som min massör gett mig. Nu är jag redo för duschen! hehe

Igår blev det städat här nere i källaren,skönt var det att få det gjort för här var lite kaos. Har fixat på mitt skrivbord och rensat lite idag. Måste gå igenom mina lådor sen också, har typ 2 lådor och 2 backar med saker som behöver organiseras och rensas ur :S Det är ju bara så tråkigt!
Men det måste göras. Imorgon blir det nog ett sista tag för sen ska jag möblera om liite här nere. hehe DET är dock roligt :)



Avslutar detta med min kommentar till Louice som fick henne att asgarva :)

jag är inte knäpp jag bara håller en högre standard än andra ! :P



Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: mia

Skönt med lugna fredagar ibland :)

2009-05-30 @ 22:57:36
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0