Tack :)

Tack Angelica för du påminde mig att jag slappat lite väl med bloggen,behövde nog den sparken i baken.
Om jag ska vara helt ärlig så har denna veckan gått lite sådär. Blev glad för nytt jobb men besviken när jag fick reda på mer. Ska inte gå in för noga på det här.....

Ja vad har hänt den senaste tiden? hrm lite olika saker men inget speciellt.  Övningarna med devil verkar göra nytta,hans reaktion är jätte bra nu på baktassen jämfört med innan.
Var i skogen och gick med hundarna,mamma,Therese och hennes hundar. Dom badade lite i sjön och hade kul. Riktigt trevligt och avslappnande var det. Tror jag behövde komma hemifrån och inte tänka på jobb och allt sånt. 


Jag vet att jag visat detta klippet innan men aahh det är så kul! 






Jag ska försöka skärpa till mig med bloggandet och det kommer lite nya bilder snart. Ska lägga in från dagens promenad iaf och där finns lite fina bilder. :)

Ha det bra folket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0