Måndag och snart första advent

ja då var det måndag igen. tiden rusar förbi och jag är lite hängig en dag som denna. Vädret utanför är mulet och regnigt så man blir inte peppad direkt!
tanken idag var att jag skulle in till contendo och få påskrivet papper som skulle vara påskrivet för minst en veckan sen (men hey ibland har man inte tid så då får det vänta), in till ams för dom ska skriva på också sen skulle jag fika med yvonne,sen en runda till biblioteket och plugga sedan gå till dansen.
Men nu har Yvonne blivit sjuk så fikan får bli en annan dag. Synd då jag sett fram imot det men man ka inte hjälpa att man blir sjuk.
Så jag åker in lite senare och gör allt utom då självklart fikan :P

Nu ska jag fixa med tvätten,vika den och lägga in i garderoben och ordna bland ny tvättade strumpor ! wee så kul haha nej inte direkt.
Får nog ta en lite runda med hundarna också då mamma är hemma från jobbet idag för hon mår inte bra. Så får hon lite ro iaf.
Nähe dags att ta tag i dagen!
Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: martina

va kul att du är inne o läser i min blogg. Glad jag blir. hur e det med dig? Kramar

2009-11-27 @ 03:48:54
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0