Jag ska utbilda mig :D

Ja idag blev jag intagen på hunddagisutbildningen på Hundoasen . :D Så den 14 november börjar jag min utbildning.
Målet med det hela är självklart att jag ska starta upp ett eget dagis inom en snar framtid.
Jag är mega glad för att jag kom in och har inte slutat le sen jag fick samtalet :D
Utbildningen ligger i Nynäshamn, men det är bara en helg i månaden som jag är där uppe (lite mer när jag ska vara på deras spa avdelning för praktik) så mest är jag ju hemma och pluggar. Jag kommer ha möjlighet att bo där den tiden jag ska vara där så det är skönt. Ska bli spännande att åka upp dit :D Tror det kommer bli någon runda upp till Stockholm också,eftersom jag aldrig varit där,och det ändå ligger rätt nära.
jag fick även ett mail om att min mobil var skickad idag och troligen kommer imorgon eller i början av nästa vecka! Två veckor tidigare än jag räknat med weee
Lite svårt att koncentrera sig på uppgifterna jag hade att göra idag men vad gör det? jag är så glaaad!
ha det toppen folket!

Kommentarer
Postat av: Mia & Vilda

GRATTIS Evelina! Kul att du kommit med på utbildningen!



Vi ses!

2009-10-02 @ 18:30:46
URL: http://agilityvilda.blogspot.com
Postat av: Erica

Grattis gumman gud va roligt <3

2009-10-21 @ 12:19:03
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0