Många tankar

Mindre än en månad kvar innan jag ska börja min utbildning. Mååånga tankar!
  • Vad ska jag ha med mig för kläder? (höhö låter som jag har sååå mycket att välja mellan men ändå:P )
  • Hur ska jag överleva 7 timmars tågresa med 3 olika byten HELT SJÄLV???? (har jag sagt förut att jag avskyr att göra saker jag aldrig gjort, och är osäker på, helt själv? för så ligger det till!)
  • Ska jag köpa mat där när jag kommer upp eller? finns det affär nära? (märker ni hur jag börjar flippa ut redan??)
  • NÄR ska jag åka? ska jag åka sent och försöka sova på tåget (ohh tänk så missar jag mina byten???) eller ska jag ta ett inte sååå sent och försöka hålla mig vaken?
Jag vet inte hur detta kommer sluta , men om jag känner mig rätt kommer jag må väldigt mycket illa,panik-svettas mycket och ja allmänt stressa innan jag kommit hem igen... puh DET ÄR INTE LÄTT ATT VARA EVELINA!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej tjejen. Jag tror det kommer gå jättebra. Det är roligt med nya utmaningar.. Jag håller tummarna för dig. Kramis

2009-10-21 @ 18:20:06
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nej det är det inte o ibland inte lätt att vara hennes mamma! Kram:)

2009-10-21 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0