People always leave.......

Nej lovar jag är inte så deppig som rubriken kanske får det att låta. MEN jag känner att jag har tufft vad som gäller vänner just nu. Vissa kanske försvinner för gott,jag vet inte. Just nu orkar jag bara inte ta på mig skulden för allt (vilket ofta slutresultat blir,jag ber om ursäkt utan att ha gjort något fel :S )
så jag tar lite avstånd från vissa just nu.

Jag vill inte ha osäkerhet i mitt liv,men jag vill att ni ska kämpa för mig ibland, det är faktiskt inte för mycket begärt.

jahapp min planering inför utbildningen och allt går framåt. Precis fått info om vilken bok jag ska läsa innan starten så ska kolla upp var jag kan köpa den så jag kan börja så snart som möjligt.
Pga att jag har mycket att planera och fundera över när det gäller hunddagiset så går tiden fort,och jag hinner inte med allt jag ska hinna med från Contendo. Förhoppningsvis tycker dom att det är bra att jag lägger ner energi på min framtid! :D


Imorgon ska jag hämta min mobil och jag är skit glad med blandning av besviken med tanke på att jag skulle kunnat hämta den idag om posten inte segat med att skicka ut avi. Men men den kommer hem imon iaf!
Nu ska jag göra klart det jag håller på med sen lägga mig och kolla lite serier. God natt folket!
PS ni får gärna skriva en liten rad när ni är här inne och läser för jag ser att det börjar bli några nya som kommer in varje dag nästan DS

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra, bara kämpa på!! Inte tänka negativt tar så mycket energi:)

2009-10-06 @ 20:43:01
Postat av: Bexxe

Jag vet hur du känner dig. Vet du vad jag tänkte när mina "vänner" lämnade mig när de inte klarade av mina svårigheter? Jo, jag är SÅ mycket bättre än dem och kan skaffa nya vänner som verkligen bryr sig. Varför gråta över spilld mjölk liksom...? Det är jobbigt, jag vet, men när du väl har släppt det kommer du att må mycket bättre och kunna fokusera på det allra viktigaste, DIG SJÄLV!

2009-10-08 @ 09:26:49
URL: http://www.bexxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0