besviken...

Jag blir så besviken på folk ibland. Jag förväntar mig att mina vänner frågar mig om jag är arg osv. och inte bara får förutfattade meningar och anklagar mig för något som jag inte är! Jag är besviken för en kompis ställde in våra planer,sen ville jag att hon skulle lova att det blev av nästa vecka då eftersom hon inte kunde denna veckan,då är JAG den som är otrevlig osv. När jag bara ville veta om det skulle bli av för jag ville så gärna att planerna skulle bli av. men fel av mig...
Sen är det inte roligt när vänner väljer bort mig för något "roligare" när det i själva verket var jag som frågade om vi skulle göra en sak tillsammans. Så att dissa mig för jag fick mixade info hela tiden,ja det känns surt. men har ju hänt förut så jag borde veta hur det är...... :S
Jahopp min mobil kommer inte förrän i oktober,aya får väl citera mamma "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!" Hrm jo det kan man men nu är den beställd så finns inget att göra åt det!
Imorgon är det hemma jobb som gäller,ska bli rätt skönt. Ska försöka sortera ut all info och göra den vettigt i mitt huvud haha

Kommentarer
Postat av: Mia & Vilda

Har du någon mobil över? Nitro har gnagat på min...

2009-09-18 @ 09:30:33
URL: http://agilityvilda.blogspot.com
Postat av: Mia & Vilda

Vill du ringa mig, jag kan inte se mina kontakter/telefonnummer på den döda displayen...

2009-09-18 @ 17:44:26
URL: http://agilityvilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0