Helgen närmar sig....

... med stormsteg tycker jag :)
Imorgon ska jag och mamma till väla,vi ska köpa en sovsäck och jag ska försöka hitta ett par skor.
Sen tänkte jag kolla om jag hittar mobilen jagvill ha,i någon affär så jag kan få känna lite på den :) bara sett den på bild så vill se hur den ser ut i verkligheten innan jag bestämmer mig helt.
På torsdag har jag Ams möte i hbg,sen blir det hem direkt för att åka till Oggie för kl 17 kär vi mot gbg :D
Jag är säker på att jag och Tina kommer ha skit skoj!
Ikväll har jag och mamma + hundarna varit i Åstorp för att träna agility med: Tina,Elin,Emma,Therese och Carola. Vi gjorde en bana som dom körde i helgen och det gick jätte bra med Devil.
Provade att lägga godis i slutet på alla kontakfält,och ja det gick bra,tills andra rundan då han ville till godiset utan att göra rätt hinder i rätt följd :P Det är men knäppis det. Så fick gå och ta bort det för att kunna slutföra slalom.
På söndag är det dubbel etta i Eslöv som jag och Emma ska till,hoppas att Devil och jag kan komma hem med lite skryt nu när det knappt är någon annan som vi känner som ska dit. Det är även första tävlingen som jag åker utan mamma så det ska bli spännande att se hur våra rutiner blir då :)
Nej nu ska jag rulla ner mig i sängen och soooova.
natti folket <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till och hälsa Anki och Pelle.

Camilla och resten av Houston gänget

2009-09-01 @ 23:38:39
Postat av: Mia med vilda

Vi ska till Eslöv, men på förmiddagen!



Vi ses!

2009-09-02 @ 13:59:52
URL: http://agilityvilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0