onsdag 2/9-09

sitter och små fnissar för mig själv,sitter vid mammas nya dator i storarummet. pelle kommer in och pratar lite med mig men han ser inte att det är en ny dator hihi han vet inte om att mamma köpt egen ny dator så ska bli roligt när han inser det :P




jahapp hittade en sovsäck för 450 kr så det var toppen :) hittade även ett par skor och fann ett par för 450kr! vilken tur för det var sista paret av dom :D ibland ska man ha tur.

Har börjat tvätta mina kläder och ska snart börja packa lite för imon åker jag hemifrån vid tolv för att åka till ams i hbg,sen hinner jag väl hem precis sen ska vi köra in till Oggie - för sen drar vi till gbg :D:D:D:D

 

Devil är meeega nöjd just nu för han är ensam hemma med mig och han fick ett av märgbenen som han vann på Gotland. He´s a happy dog!

 


(dock är detta rosetten från Höganäs då han fick pinne i hopp)


Kommentarer
Postat av: martina

hahaa neeej! Det va den inte ! :P

2009-09-03 @ 08:48:42
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

söting grattis till vinsten :)

2009-09-04 @ 08:01:17
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0