helgens bravader

Ja då var det söndag igen. För att ha börjat veckan med att tycka att tiden gick sakta, så har veckan rusat förbi efter det! 
Var på fest hos Tina igår. med intriger och diverse händelser så slutade kvällen rätt bra ändå får jag lov att säga. 
Jag hade med Angelica dit, och jag tror hon hade kul :) 
Jag sov över hos Joanna som planerat, dock blev det lite trångt i sängen för oggie joinade oss och vi va uppe sent på natten och pratade. I förmiddags gick oggie och Joanna för att köpa lite frukost vilket va jätte gott :)
Det blev inte mycket sömn inatt så jag tog igen lite efter jag kommit hem nom nom så skönt det va att somna i sin egna säng!!! 
Jag hade jätte kul och hoppas alla andra hade det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0