dag 1 - Om mig

Namn: Evelina Hoff

Smeknamn: Evve, beppe, eveflina , ja där finns säkert fler men nu ska vi ta det lite lugnt

Bor: I en fruktansvärt kall källare hos min älskade mor tills jag får ihop att flytta till eget, drömmen vore egen gård där jag kan ha mitt hunddagis, men som sagt vi skulle ta det lite lugnt

Födelsedag: 12 februari 1987 (min bror fyller år dagen innan, men som tur är han 3 år äldre)

Hårfärg: Blond så det ibland är läskigt. Men oftast läskigt snyggt! Har färgat underhåret i bland annat rött och svart men håller mig oftast till brunt.

Ögonfärg: blå

Föräldrar: mamma Ann-chatrin, den bästa mamma som finns,haft flera vänner som gärna velat ha henne som mamma men alla som känner henne förstår detta,hon är ju bäst! ♥ Pappa Mats och styvpappa Pelle.

Syskon: Stefan 3 år äldre som är tillsammans med Angelica, en väldigt nära vän som jag kan prata om allt med (nästan iaf) .Sen har jag mina två plast brödrar som jag känt i hela mitt liv och verkligen ser som familj, Emil 4 år äldre som har sonen Hampus och Jonna att dela livet med och självklart hennes dotter jennifer.Ola 3 år äldre och hans flickvän Anne.

Djur: 3 Hundar, Äldst är Dumle, vår egna ögontjänare, gör aaaaaldrig något dumt (host host) sen har vi ju Devil, min hund,han är en djävul men samtidigt en stor mysbjörn! Sist och minst har vi Molle, vår clown som kasat in i familjen på ett bananskal men nu kan vi inte tänka oss familjen utan honom.
Har även 2 katter, Misan vår gamla tant som är seg som attan men kelgo på äldre dar, yngsta katten Fräsis som även han börjar bli gammal nu. han är min sängvarmare och älskar att va där man är.

Skola: strövelstorps skola (tio år tillsammans i samma klass med många) Rönnowska gymnasie skola, inriktning bageri och konditori

Favorit film: hur ska man kunna välja?! jag älskar dans och musik filmer så Coyote Ugly, Dirty dancing, Step up, Step up 2 the streets mfl.

Favorit musik: kan ju inte välja endast grupper för det finns så många, men gyllene tider är ju klart HÖGT upp på listan! jag lyssnar på de mesta, pop,dansband,Rnb, you name it I´ll listen!

Favorit djur: Hund ! ja dom som känner mig vet ju detta, men jag älskar många djur, dock ej spindlar och sånt skit!

Planer för framtiden: Här har vi en kategori för sig själv! jag ska ha igång mitt egna hunddagis, jag ska hitta eget boende,körkort(!), ut och resa. Ja där finns mycket men vi håller oss till detta.

Ja här har ni lite om mig, mer kommer under de andra dagarna :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Hallå, du glömde ju Pelle,hundarna och katterna!!

Och nu har vi satt ner ett element till så nu blir det nog varmare. Kram din mamma:))

2010-12-01 @ 19:42:50
Postat av: sophie

trevligt! :P

2010-12-01 @ 22:03:25
Postat av: Angelica

Hmmm ingår inte jag i din familj??? Hmmmm

2010-12-01 @ 22:05:53
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Angelica

:D

2010-12-01 @ 22:50:15
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0